Saturday, September 27, 2008

MerApU di kaLA mALaM...


hai assalamualaikum...
emmmm,apa aku nak merepek ni..actually aku baru create blog ni..hehehe malu jek baru nak buat.anak buah aku yang darjah 6 tu pun dah lama ada blog sendiri...aku tak boleh tido la mayb aku tak sabar nak beraya kot..hahahha..macam budak-budak la plak..ntah la sejak akhir ni aku payah nak tido dats why aku dok ngadap intenet ni even dah 3pagi..bijik mata aku terkejut kot..so tujuan aku malam ni hanya nak merapu..demi Allah aku tak ada tujuan lain selain merapu sehabis boleh..so kepada sesiapa yang lawat blog aku nanti jangan la plak banyak komplen sebab blog ni aku punya so suka hati aku la nak buat macam mana pun..korang baca je ek..hehehhe..lepas ni aku buat la penulisan yang bagus-bagus time aku ada mood nanti..
emmm tak sabar nak tengok anak bulan kan..dah hampir sebulan berpuasa dan tak lama lagi berhari raya pula..tahun ni persediaan aku sempoi giler hanya sepasang kurung merah sahaja..tidak berlebih-lebihan..tahun aku jadi pemberi duit raya pulak..sebelum ni aku jadi penerima je tp sekarang kena la bersedekah kat anak-anak buah..anak buah aku ramai giler hampir 30 org...hahahaha..penat dah bapak aku dok kira cucu cukup tak semua..ish2..bestnya,tak sabar nak balik kampung jumpa ayahda tercinta..rindu suasana desa..dulu kecik2 selalu mandi sungai..selagi arwah mak tak jerit suruh naik selagi tu la dok berendam dalam air tu..huhuhu..tp tu dulu zaman arwah mak aku masih ada..sedih bila kenang kembali..walaupun begitu hidup masih perlu diteruskan. tidak ku pinta lahir ke dunia ini tapi alang-alang dah lahir buatla sebaik mungkin untuk masa hadapan. Itulah yang sedang aku usahakan sekarang ini. Kepada semua sahabat doakan impian ilyana tercapai..hehehe teringat kat panda putih (boboy) suka giler tengok cite ni dulu..Sampai di sini sahaja,semoga ketemu kembali...adios!

4 comments:

Maya Ayam said...

Hye k.misha..welcome to blogger world..nnt maya link kan k.misha..huhu

Marziana Lin said...

thx maya..event kite xpenah berborak tp still leh jumpa dlm dunia maya ni..hehehe..hope kita akan lebih mesra pasni..
jgn lupa bgtau teman2 yg lain ye..eh,promote plak..

Maya Ayam said...

okay.boleh aja..bisa diatur..hehehe

Marziana Lin said...
This comment has been removed by the author.
 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates