Sunday, December 7, 2008

Selamat hari Raya Korban


persiapan di luar rumah (abg ipar n paksu )

Harini dah bz buat persiapan utk hari raya korban esok.. tahun ni aku raya haji kat KL je.. xblk kampung pun.. menu raya aji tahun ni xbyk beza still ada :

1) Lemang
2) Ketupat
3) Masak rendang ayam n daging
4) Kek buah n agar2

kakchik n maksu sedang sibuk sediakan bahan2 di dapur

nyum2x... sedapnyeeeeeeeee, yg xde cuma kuih raya.. n macam biasa aku cume jadi tukang tangkap gambar n tukang ratah ayam...hahahaha..


manakala aku n anak buah ku sedang sibuk habiskan ayam..hehe

dikesempatan ini aku nk ucapkan selamat menyambut hari raya korban n ingatlah kepada mereka yg lebih memerlukan.. tahun ni aku korban satu bahagian lembu, tp korban kat kelantan coz kat kl ni dah abis.. laris sungguh!! to ida, thx jadi wakil utk korban tahun ni.. selain menyuci duit yg aku dpt aku juga berniat utk berikan daging korban kepada anak2 yatim n org miskin..amin...

2 comments:

goooooood girl said...

your blog is feel good......

Marziana Lin said...

tq good girl..wat is ur blog's name?

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates