Friday, October 9, 2009

di mana KAMU???


emmm, pergi ke tempat yg biasa aku pergi dan bertemu dgn rakan2 ku..

tp kenapa sejak kebelakangan ini aku dah jarang nampak muka2 yg famous & biasa berhubung..

kami bergurau, bergosip dan bila kami diberikan tugas utk dijalankan, kami sering berusaha utk buat yg terbaik.. memang kenangan yg tak boleh dibeli di mana2..


tapi sekarang.....


aku tertanya2...


mana ixa?

mana enah?

mana faizal?

mana zul?

mana hafiz?

mana? !!!! mana?? !!!!


kawan2, sekiranya kamu masih mengingatiku, hubungailah aku..

KAWAN TETAP KAWAN..

sedih, tapi masih perlu meneruskannya....


sekian nurkilan hatiku...


"selama aku masih bisa bernafas, masih lalu berjalan, ku kan selalu memujamu..

masihku tak tahu lagi, engkau ada di mana, dengarkan aku..

ku merindukanmu...."

(tema lagu cerita sekar-MERINDUKANMU)

6 comments:

enahlatif said...

oit...sedihla...ko nie...relax la..hehehe...

Marziana Lin said...

hahahaha..saje je nak tarik perhatian korang sume..huhu

iXa said...

omg! baru bace. sedih2. paling sedih peluk enah malam tadi. hu hu.

Marziana Lin said...

huwaaaaaaaaaaaa...usah di kenang kembali, mau sebaldi air matu ku gugur nanti..haha

enahlatif said...

oit...jgn nk berdrama la kt sini...muahaha...syg krg dua...hihi..cmpr eda,jd tiga...

Marziana Lin said...

nak gak sebut nama ida.. takut dia majuk ke??? kuwang2.. bila nak mai umah aku??

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates