Thursday, March 11, 2010

suCCess!!!!

Alhamdulillah.. aku rasa sekarang ni aku semakin tenang.. semuanya aku terima dgn redha & berserah kpd Allah S.W.T.. aku tau semua yg blaku ada hikmahnya.. dulu aku slalu runsing tp sekarang tidak lagi.. aku dah mula boleh tersenyum seperti dulu.. kembali menjadi aku yg ceria..

sekarang aku mem 'BZ' kan diri dgn biz kecil2an yg aku jalankan dgn kwn2 serumahku.. walaupun baru seminggu kami menjalankan perniagaan, dah lebih 100 tempahan kami terima, Alhamdulillah.. syukur atas nikmatNya.. pada kwn2 yg sentiasa memberi sokongan ucapan terima kasih di ucapkan..



aku juga telah mendapat panggilan M-Test (KPLI) hari sabtu ni 13hb di sek sek 7. mudah2 mudahan dipermudahkan segalanya tuk jwb exm nti.. hehe, xstdy lg ni.. adoyai! utk kakchik dan abg2 ku, jgn la risau or khuatir tentang ana, ana akan cuba sebaik mungkin utk atasi semuanya.. doakan yg terbaik tuk ana ye..

emm, stakat ini sahaja.. wish me LUCK!!!

4 comments:

widda_me said...

ikutkan cadangan hati...minggu depan nak tempah kat akak..nnt saya mesej..ngehehehe

Matrix01 said...

Mana bole tak risau.

Anonymous said...

widda..tempah jangan tak tempah..ajak kawan2 sekali...hihihih

ZooL.Ahmad said...

bagus2...
all the best...

lama sungguh tidak dgr kabarnya :)

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates