Tuesday, June 30, 2009

aku Ter-Kena dek budak Kecik!!

Peeeerrrrrrggggghhhhhh!!!! fuh, penat giler mengedit page blog aku ni.. al-maklumla dah lame xbuat so byk yg aku kena blaja blk.. arini, selain pg tadi aku masak sambal tumis ayam crispy, aku ada gak kuar jap ingat nk shopping tp bila pegi xde yg kenan.. pastu bila dah jumpa yg kenan xde saiz plak..

PETANG - aku tlg ida repair kete.. isi air n miyak itam.. emm, hebat gak aku ni..abis tangan aku hitam legam di buatnye.. TIME MALAM plak, lepak lagi kat umh.. ingatkan nk g opis tp xjadi.. masa aku tgh on9 tiba2 ada bunyi org bising2 kat luar.. rupa2 nye ida kenjar n bakal suami punye family dtg.. aku pun dgn selambanya meneruskan misi aku.. hehe.. tp tiba2 aku di datangi oleh seorang gadis kecil yg berambut lurus berusia dlm lingkuan 4thn.. aku p0n berbual mesra la ngn dia.. dia tgk aku mcm nk masuk dlm perut,CUN sgt kot..hahaha..masa tgh sembang tu ada iklan TOM-TOM BAK kat tv, tanpa disengajakan budak kecik ni pun ter buat lawak...

aku : adik2,nk masuk dlm tom2 bak x?
dia : emmm,tak de cermin ke?
aku : (dgn confident nye aku m'jwb) mana ada cermin, camera ada la...
lantas gadis kecil ni bangun dgn serta merta menerpa ke arah tv dan terus mengetuk screen tv..
dia : (sambil ketuk2 tv) ni ada cermin ni??
hahahahhaha...aku plak yg terkena.. budak tu selamba jek tinggalkan aku terpinga2.. ishh!!

**suka gambar ank buah syahir ni Raina Qistina**

emmm,budak2 zaman skrg sume nye dah bijak pandai n petah ber kata2.. kalah org tua.. arini ni juga aku DAPAT MSG dr wan (abg aku) bgtau yg lily dah di masukkan ke hospital PPUM tingkat 2 katil 12 coz uri bawah.. myb bersalin awal.. harap2 sume berjalan dgn lancar..amin.. xsabar nk menunggu kelahiran anak buah yg ntah kebarapa ntah, ramai sgt da.. tp ape2 p0n alhamdulillah.. moga2 rezeki bertambah..

ok la aku nk tido..nity nite babe!!

4 comments:

protonians said...

nice blog..
really good layout!!
hehehe aper2 pn i doa yang baby t usihat walafiat...

Don't afraid, but believe..

Marziana Lin said...

emmm yes im BELIEVE!!!
thx edd,rajin nye u dok mengomen pg2 buta ye..but still nice komen...hehe

~ida~ said...

dh cntik blog ko..xsia2 xtido mlm..hehe.

Marziana Lin said...

emm,tula naik patah pinggang aku dok meniarap betulkan page ni..haha.. ko bila plak nk update n cantikkan blog, lepas majlis kawen settle ke??? kweng3X..

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates