Wednesday, July 1, 2009

TENSION oh TENSION!!

Berakhir la sudah separuh tahun utk tahun 2009 ni.. so 6 month to go!! so wats ur next plan??


**saje letak..love dis car so MUCH**


arini aku tension so aku rasa aku dah mkn byk.. ptg td aku dah mkn nasi berlaukkan ayam di mapley Faris Maju.. pastu aku berlari2 anak ke bank utk urusan biz.. pastu aku mkn lg kat sup urat ketin sek7 mkn satey.. dah nk magrib blk umh,bosan n tension aku p0n masak resepi ntah ape2 ntah..abis sume beruk,itik,tikus,lipas bla..bla.. (gimik je ni) aku campur, tp malangnye masakan tu menjadi.. aku mkn lg n terus mkn... harap2 berat badan aku naik..hahaha..



emm,sejak hidup berdikari ni aku rasa aku makin improve dlm bidang masakan.. klo dulu nk harapkan aku g dap0r pon payah apatah lg nk memasak.. tp skrg aku dapat rasakan perubahan tu.. tp betul la ckp akak aku, aku ni jarang msk tp bila skali skala msk, sedap..hehe.. but now aku nk jadikan ayat tu lain sket : 'bila dah slalu msk, makin sedap' ..nyum2.. lantak la klo org nk ckp puji diri sendiri peduli hapa aku, blog aku, aku punye suka la.... bak kata matme, "ada aku kisah?" klo kisah gak, nyanyi la lagu it's my life.....la...la...la..bosan la nk out...daaaaaaaaaaa!

#$%*fakta : sapa suka pakai bikini = org yg miskin pakaian#$%**

1 comments:

Fazhass said...

bagus kak..teruskan masak yg sedap2..nnt kawin senang..jimat duit..ade bini pandai masak..hehehe..if nk resepi pape jgn segan2 mntk faz ea..:)

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates