Tuesday, July 28, 2009

demam....

aku masih xsihat lagi.. arini dah masuk ari kedua aku demam+batuk+sesema+sakit2 badan.. aku ni dah la jenis xsuka g klinik, bukannye apa takut mkn ubat da... klo masa kecik sampai 5org pegang kaki tgn aku baru ubat msk mulut..haha.. dah besar ni dah boleh mkn sendiri la tp still kena paksa byk kali baru mkn.. tp arini klo x ok lg aku g klinik la coz takut H1N1 plak, xpasal2 je.. baik aku dptkan suntikan vaksin dgn segera..


** masa singgah mkn kat genting sempah, penat tp tetap ceria

aku rasa xserius sgt kot demam ni, myb semalam penat sgt seharian ke sana ke mari.. mana tak nye, pg2 lg dah bangun g mandi kat sungai lentang, bentong.. pas blk tu singgah mkn kat genting sempah, pastu g leisure mall plak mkn pecel lele n repair aircon kete, pastu trus g puchong umh abg aku amik moto n anta repair terus.. dekat magrib gak la dok kedai apek tu, then lastly singgah midvalley jap shopping sket2 baju luar dan dlm..haha.. tgh mlm sampai umh trus pengsan tido.. sedar2 je pg badan dah panas... begitu la al-kisahnyeeeeeee...


** masa singgah kat umh wan di puchong amik moto

semalam pas aku mkn penadol 2 biji dah ok sket, badan dah peluh2 sempat la gak g times square mlm td.. tp bila tgh mlm, badan panas blk.. arini aku tinggal sorg je kat umh so malas kuar aku juz call Mc'Donalds oder 1set spicy chicken mcduluxe large n bubur ayam mcd.. lambat plak org mcd ni anta, slalu cepat je... dah la lapar ni..huhu..


**hehe..ni sj letak coz comel pic baby sofea ni..

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates