Wednesday, July 8, 2009

kena buat financial management awal2 ni!!!

tadi aku call umah abah, tanya khabar... tup2 dapat tau yg tv kat umh tu dah rosak.. emm,awalnye rosak cam tau2 je aku memang nk belikan tv tuk hadiah raya ni tp rosak awal lak..huhu..tp masih dlm perancangan coz nk survay harga.. aku ingat nk bli tv LCD 32'.. amacam ok x?

Align Centerbulan ni aku feel lain sket coz baru lepas blk dr SHIT2.. memang satu pengalaman yg xdpt dilupakan.. emm, kat situ aku dpt kenal siapa diri aku sebenarnya.. byk benda yg aku blaja, sume nya memerlukan OTAK yg boleh BERFIKIR... bila buat test rupa2nye aku dlm kategori POPULAR.. apa yg ada dlm kategori tu kebanyakkan nye sama ngn perangai aku.. dan yg paling kena adalah agak pelupa, sampai parking p0n xingat..hahaha..

aku dapat rasakan yg akau kena bantu CD Hisyar.. 1st time aku tgk dia menangis.. memang hidup dia sgt2 susah.. so dia memang layak tuk dpt semua ni,, utk aku lak, memang kena buat duit byk2 bulan ni coz bulan depan dah raya.. byk benda aku nk bli,.. huhu.. so impuls2 sekalian, marilah kita bersama2 all out for dis month!!!! wake-up2!!!

@#$%** tarian 911 memang meletop!!

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates