Sunday, February 21, 2010

dulu Maksu 'kini' Neksu,,

Salam.. aku mencuba mengumpul sedaya upaya kekuatan utk meng 'update' blog ku ini yg kian lama sepi.. huhu, mcm sadis plak.. n mcm biasa stiap kali aku update baru aku akan tukar layout baru gakz.. n tuk yg kali ni aku memilih utk buat yg simple2 je.. ntah la semakin meningkat usia, semakin simple pemikiran, agak rimas bila tgk layout yg cantik2 tp agak serabut.. so aku mengambil jalan 'simple but nice'..

emm, tuk kali ni aku mulakan blog aku ni dgn memaparkan gambar cucu aku..haha aku dah ada cucu n dorang panggil aku 'NEKSU',, comel x nama tu? hehe... so let see it!!

pic 1 : babay Qalisya yg tembam!

pic 2 : Marsya kaki possing

pic 3: marsya & qalisya enjoy time!!

PIC 4 : lambang kasih sayang ely erfan

emmm, ni la cucu2 ku yg comel hasil drp anak buah ku elly yg berkahwin dgn erfan.. aku ada lg 1 cucu tp aku xde gambar dia.. nti dh ada aku akan upload kn ye.. emm, bila la aku nk merasa menimang cahaya mata sendiri,, xdapat aku bayangkan betapa comelnya anak aku mesti mcm aku kan,,haha.. ok la, adios.. aku dah lapa,, nk makan!

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates