Monday, October 20, 2008

1 Pertanyaan????


KeNaPA OrAnG Suka 'SiBuk' HAL oRaNg LaiN???

Assalamualaikum.. hai kwn2,agak lama jugak beta tidak mengarang di blog beta ini.. beta rasa sejak pulang ke rumah bangi beta agak bz n xsempat menaip.. tp mlm ni beta diberi mandat untuk menaip satu pertanyaan yg dah lama bersarang di ati beta.. ini hanya satu pertanyaan dan beta dgn tegasnya ingin mengingatkan ianya tiada kena mengena dgn sesiapa pun..hanyalah SATU PERSOALAN dan beta ingin sekali mendengar 'feedback' (eh! tiba2 omputih) dari rakyat jelata yg berada di luar sana..

dah la misha ape ko merapu ni daaaaaaaaaaaaaa.... hehehe.. ok la aku ni bkn pandai sgt berbahas pun apatah lagi nak berbahasa istana.. simple je soalan aku ni.. sebenarnya soalan ni agak besar bagi aku kerana setiap org ada pendapat tersendiri.. so dats y aku tanya n aku nk tau pendapat org lain gak..kang kata syok sendiri plak..mula la 'nk terasa sana sini'..eh mcm lagu CT plak .. Ct situ sana sini.. hehehe.. benda ni blaku mesti ada pro n kontra,betul x.. mungkin kesan yg positif n mungkin juga kesan yg negatif... so apa pendapat anda??
mengapa ianya terjadi?
  • adakah kerana mereka ini ada terlalu byk masa, sekadar ingin mengisi masa lapang?
  • ataupun mereka rasa diri mereka sudah cukup sempurna?
  • kalau berita itu dtg nya dr sumber yg bernama kabar angin, lagi best utk mereka jaga tepi kain org ni..
  • yg lebih menarik nya, ada diantara mereka cuba meracuni n mempengaruhi org lain utk ikut n jadi seperti mereka juga..nak tambah bil ahli kot!
  • ada plak tu yg aku nk tegelak, ada gak yg sampai satu tahap ckp, org tu la,ni la yg bermasalah,sedangkan diri sendiri yg bermasalah.. sedar la woit, xpayah nk hasut org, org dh tau la perangai ko yg sebenar!!

emmm,fikir2 kan la.. kita ni semakin tua bukan semakin muda so matang la sket.. aku sokong ckp ida, xkan masih nk berada di takuk yg sama? perangai tak ubah2..mcm budak2!!

5 comments:

Maya Ayam said...

"koyak kain orang lain,cepat jer nampak.kain sendiri terkoyak,langsung tak nampak".biasalah manusia-manusia yg takda kerja..=__________=

Anonymous said...

oRG XkaN SEDAr kESILapAN SEndIRI...mERASAkaN Dri tu PERfecT SEntiASA...ssH JGk...bILE daH Kena ATas mukE SendIRik baRU Tahu...

Marziana Lin said...

betul2..aku sokong..aku rasa aku mcm kenal la manusia yg tidak bernama ni..hehehe

~CHEMpaKa PuTeeh~ said...

2 d takuk UKM la misha syg...skang nie d takuk lain..hhahahah

Marziana Lin said...

ya betul cik chempaka gebu! tp di takuk lain tu di mana ya? adakah di kedai kopi..kuwang3X!!!

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates