Wednesday, October 8, 2008

.::SaLAm DuNiA::.

"Salam dunia..salam semua..salam hari raya..bersinar akhirnya.." Lalallalalalala.. ini lah antara bait2 kata dlm lirik lagu M.nasir.. tetapi aku bukan mahu mengkritik lirik lagu ini,xde makdenya! Aku pun tak tau langsung menulis lirik yg aku tau hanya menyanyikan lirik.. hehehe.. tadi aku tgk gambar2 yang ditangkap (mcm penjenayah la plak) masa raya aritu.. bila aku belek2, aku tgk ada mcm2 gaya org bersalam ni.. emm klo korang tak pecaya,tgk gambar2 ni :



Ini Yang aku. Abg aku no.2. Jenis salam ini dikenali sebagai SALAM SENYUM SOKMO! senyih je abg aku ni.. emmm, tau2 je ada camera fokus.

Ini pula SALAM TERPAKSA.. "ibu, Johan xnak salam ngn ibu..xde pe2 dosa pun..huhu"



Ni kak yang isteri yang. emm ni SALAM ADA MAKNA. apa yg happy sgt tu, mcm ada udang di sebalik mee je?






Salam jenis apa ni?? emm, inilah yg dinamakan SEMBAH SALAM. klo nk di ikutkan, byk dosa ni..




ni lg best.. SALAM TAHAN NK TEBERAK!! mcm nk pecah baju dibuatnye....


ni pula SALAM ALA2 MANJA gitu.. akak aku ni memang ank manja, dulu klo buata keje mesti minta upah!



ini dinamakan SALAM AMIK KESEMPATAN! sambil diperhatikan oleh baby sofea...

yg terakhir... SALAM TIDO.. penat sgt kot, sampai tertido gayanya. hahaha



Inilah dia jenis2 salam yang aku maksudkan. apapun aidilfitri bermaksau bersyukur, memaaffi dan memberi..selamat ari raya,maaf zahir dan batin..wassalam.

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates