Thursday, October 9, 2008

PenGanTiN BarU BUNG & K.LENA!!!

Di kesempatan ini misha ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Bung dan Kak Lena. Mudah-mudahan akan berkekalan hingga hujung nyawa. Misha tumpang gembira di atas perkahwinan ini. Tiada kata yang dapat digambarkan hanyalah doa mengiringi kebahagiaan bung dan pasangan. Akhirnya sampai juga hajat bung untuk mendirikan rumahangga. Sudah lama bung idamkam hari yg bersejarah ini. Sama-samalah kita berdoa untuk kesejahteraan mereka bersama. Amin...

bercerita pasal bung ni..dia adalah tenaga pengajar KTR.. dia ni seorang yg sangat seni,ckp je suruh buat apa mesti dia leh buat. menari,belakon,berpuisi,bersajak dan mcm2 lagi..dulu satu masa aku penah menjadi nydp ktr dan bekerjasama dgn ydp panda putih (boboy). kami telah diberi mandat oleh bung untuk menjalankan tanggungjawab menguruskan KTR. tugas tu sangat berat utk dipikul tp disebabkan kepercayaan kami jalankan juga tanggungjwb tu dgn baik.

memang pada awalnya mcm2 dugaan yg kami lalui. sampai nangis2..ada pihak yg tak suka tp ape leh buat bukan senang nak puaskan ati sume pihak. dari situ kami belajar menguruskan KTR dr bung yg berpengalaman serta tunjuk ajar dari senior2 lain..sume masalah boleh diselesaikan dengan adanya kerjasama dr sume pihak..

emmm,aku akui agak sukar untuk bekerjasama dgn bung klo kita tidak mendapat kepercayaan dr beliau..biasalah org lama..hahaha..utk mendapatkan kepercayaan itu bukanlah susah sgt juz tunjukkan prestasi yg baik n buat keje dpn mata dia,sah2 leh dpt kepercayaan dia..dgn bung ni kena pandai amik ati dia. tp kadang2 ada gak yg xleh di ikut kan sgt.perlu dipertimbangkan..hehehe..apa2 pun itu mungkin dulu masa dia bujang..tp sekarang dah berumahtangga mungkin dah berubah sket kot..dah sejuk je ati dia..senyum memanjang..klo dulu asyik sakit pening tp skrg mungkin dan jumpa penawarnya.. i wish u all da best n happy wedding day!!


4 comments:

Maya Ayam said...

hehehe..akhirnya bung menjejakkan kaki di pelamin...

Marziana Lin said...

yela maya..sama2 la kita mendoakan kebahagiaan bung n pasangannya..lagipun dah lama dia nanti kan saat ni..emm maya bila lagi??hehe

Anonymous said...

axlcdswei skait mate la bace blog ko.. tukar la warna pink2.. bepinar2..dah tukar btau nanti aku bace blik.. hehehe yg ikhlas.. kelip-kelip a.k.a mie..

Marziana Lin said...

woit mei,,aku xsiap edit lagi aritu..skrg dah siap ko baca la sampai pengsan ye..

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates