Monday, November 17, 2008

17 november 2008



harini besday aku.. ntah la xde pe2 yg menarik pun same je mcm ari2 biasa. aku pun lupe arini arijadi aku myb sebab bz n penat sgt.. bila aku bangun tdo pg td baru aku sedar besday aku tu pun bila ada byk msg dr kwn aku yg wish.. smlm adalah ari yg paling best blaku.. friend-tastic camp! memang best dpt lakukan yg terbaik n dapat kerjasama dr kwn2 yg best2.. xsabar nk kejasama dgn diorang lg. n to izzah, gudluck 4 da next precamp.. i yakin u mampu lakukan yg terbaik. nti pilih i jd mc ye..hehehe.. apepun aku nk wish happy besday tuk diri aku sendiri.. smoge aku dpt ape yg aku hajati selama ini.. amin.

4 comments:

Anonymous said...

HAPPY BESDAY TO YOU wahai Misha Sinclair... makin tua kau ek.. hehe... semoga segala impian kau tercapai. Amin...

Anonymous said...

misha....happy birthday.........

-syahir-

P3tani is my nama said...

misha kamu sudah tua...hmmm..
anyway selamat hari lahir
semoga panjang umur n dimuarahkan rezeki...

:)
p/s: ko dah berapa tahun erk? 28?

Marziana Lin said...

to kasawari : thx..emm,xla tua sgt,juz nice je..hehehe

to syahir : thx syahir..cograts gak coz u jd da best committee logistic 4 our frend-tastic camp!!!!

to agus : thx,umur sy genap 26thn....ya agus sy mengaku sy sudah tua, sekurang2nya sy jujur n tidak lupa diri..hehe..tp yg paling penting sy bersyukur pd tuhan kerana masih memberi sy kesempatan bernafas..alhamdulillah.

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates